Kollama

Kollama
kollama dizisi

Hoşgeldiniz!

Sitemde Sizlere Kollama Dizisi Bölümleri, Kollama Dizisi Resimleri, Kollama Dizisi Müzikleri,Kollama Dizisi Videoları, Kollama Dizisi Oyuncuları Hakkında paylaşım yapmaya çalışacağım, ilgilerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum...

14 Haziran 2008 Cumartesi

Kollama Dizisi Oyuncular: Ayçin Tuyun ( Halime Ruhunur )

Kollama Dizisi Oyuncular: Ayçin Tuyun ( Halime Ruhunur )

Biyografisi ve Resimleri

Dizimizin hanım polisi. Eşinden ayrılmış, hasta bir annesi var. daha önce onu beyaz gelincikte seyretmiştik




Beyaz Gelincik'te Ceyhan'ı canlandıran Ayçın Tuyun, özellikle dizinin son bölümlerinde dikkatleri üzerine topladı. Beyaz Gelincik'in kadrosunda olmaktan dolayı çok mutlu olduğunu belirten Ayçın, TÜRVAK Oyunculuk Bölümü mezunu...

"Beyaz Gelincik" ile tanındı. Özellikle ailesi ile yaşadığı sürtüşmelerden dolayı belki de Aslanbaşlar'ın en sevilmeyeni oldu. Ancak gösterdiği performans ile kısa zamanda kendini izleyiciye sevdirdi. 19 yaşındaki güzel oyuncu, tıpkı Ceyhan gibi tuttuğunu koparan ve kafasına koyduğunu yapan biri olduğunu söylüyor. Ancak aralarında büyük farklar olduğunu da sözlerine ekliyor. Ayçın "Özgürlüğüme düşkün biriyim. Tabii ki Ceyhan kadar mantıksız hareket etmiyorum" diyor. Genç yetenek, "Aslında üniversite okuyup ekonomist olmak istiyordum. Ancak oyunculuk yaptıkça bu işi sevmeye başladım. Üniversiteyi kazanmama rağmen oyunculukta daha başarılı olacağıma karar verdim. Kendimi geliştirmek adına tiyatro ile ilgilenmek istiyorum. Hedefim ileride en iyi oyuncular arasına girmek... Bunun için de ilk ve büyük adımı Beyaz Gelincik ile attım" diyor.


Doğum tarihi: 1986- Manisa
Ümmü'nün Türküsü 2005
Beyaz Gelincik 2005 ceyhan aslanbaş
Terme Çayı 2004 güllü
























Hiç yorum yok:

Kollama Dizisi