Kollama

Kollama
kollama dizisi

Hoşgeldiniz!

Sitemde Sizlere Kollama Dizisi Bölümleri, Kollama Dizisi Resimleri, Kollama Dizisi Müzikleri,Kollama Dizisi Videoları, Kollama Dizisi Oyuncuları Hakkında paylaşım yapmaya çalışacağım, ilgilerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum...

15 Şubat 2009 Pazar

Nazlı Uğurtaş (Kiraz Reyhan-Kollama) Ropörtajı



Samanyolu Fanları (SF): Kısaca kendinizden bahseder misiniz?

Nazlı Uğurtaş (Kiraz) : 1983 Almanya doğumluyum. İzmir’liyim. Tüm okullarımı İzmir'de okudum.

SF : Tahsilinizden biraz bahseder misiniz?

Kiraz : Dokuz Eylül Üniv. “Sahne Sanatları Oyunculuk” bölümünden 2005'te mezun oldum.

SF : Oyunculukluğa nasıl başladığınızı anlatabilir misiniz?

Kiraz : Ortaokuldan beri İzmir'de Konak Belediye Tiyatrosu'nda çeşitli çocuk ve gençlik oyunlarında oynadım. Sonra zaten bu işi meslek olarak seçtim.

SF : Kendinize örnek aldığınız oyuncu veya oyuncular varmı? Kimler olduğunu nedenleri ile bizimle paylaşabilir misiniz?

Kiraz : Erol Günaydın, Lost dizisinde Benjamin Linus'u oynayan aktör. Bu iki aktör, ulaşılması zor bir içtenlik ve doğallık, sadelik içeren oyunculuklar sergiliyorlar.

SF : Oyunculukta büyük bir hedefiniz var mı? Ya da oyunculuk dışında başka meşguliyetleriniz varmı?

Kiraz : Birgün kendi seçimimi yapabildiğim bir noktaya gelmeyi çok isterim. Bir de profesyonel olarak şarkı söylüyorum. Büyük kitlelere ulaşabilmeyi istiyorum sesimle.

SF : Kiraz Reyhan ile Nazlı Uğurtaş arasındaki benzerlik ya da farklılıklar nelerdir?

Kiraz : Yaşayış olarak tabii ki çok farklı. O bir şehit eşi. Sakinliğimiz benziyor. Fakat o benden daha sabırlı diyebilirim.

SF : Sizce Samanyolu TV’nin diğer kanallarla farklılıkları var mı? Neler olduğunu bize anlatabilir misiniz?

Kiraz : Farklılıkları var evet. STV, aile yapılarımıza daha uygun ve de bir derdi olan, önemli meselelere parmak basan işler yapıyor.

SF : Stv Fanları ve sitemiz ile ilgili düşünceleriniz nelerdir?

Kiraz : İyi ki varsınız. Bu siteye girip içtenlikle yazdığınız eleştiri ve de sevgilerinizi belirten yazılarınızı okudukça kendimizi çok daha iyi hissediyoruz. İyi bir iletişim kanalı burası. Birebir, açık ve de net!

SF: Çekimler ve set hayatınız günlük yaşamınızı nasıl etkiliyor?

Kiraz : Bütün planlar; aile hayatı, çekim günlerine ve saatlerine göre planlanıyor.Tabii ki önceliği var. Bu bizim işimiz.

SF : bir karakteri canlandırdıktan sonra bir müddette olsa o karakterin özelliklerini taşır mısınız?

Kiraz : Hayır. Böyle birşey olamaz. Okullarda biz bu işi profesyonel olarak öğreniyoruz. Ancak çekim yapılmışsa onun yorgunluğu devam edebilir. Öbür türlüsü hastalıklı bir ruh hali olur.

SF : Dizide canlandırdığınız “Kiraz” karakteri bir anne ve siz bu karakteri çok iyi canlandırıyorsunuz. Bunu neye veya nelere borçlusunuz?

Kiraz : -Etrafımızda çok fazla anne modeli var. Ben de çok sıcak ve sevgi dolu bir aile ortamından geliyorum. Kendi annemin sıcaklığını bile yansıtsam yeterli olur.

SF : Oynadığınız dizi (varsa), sinama ve tiyatrolar nelerdir?

Kiraz : Sinema filmim yok. Okuldayken "En Son Babalar Duyar", Van Devlet Tiyatrosu'ndayken "Hayat Türküsü" dizilerinde oynadım. Birçok projede de konuk oyuncu olarak blunduğum oldu. "5.Boyut", "Hakkını Helal Et", "Avrupa yakası", "Benim Annem Bir melek" gibi..

SF: Teknoloji Dünyası ile aranız nasıl?

Kiraz : Teknolojiyi karmaşık olmadığı ve de işime yaradığı ölçüde seviyorum. Ne çok bağımlıyım ne de çok kopuk...

SF : Televizyon Dünyası ve internet ile ilgili düşüncelerinizi bizimle paylaşır mısınız?

Kiraz : TV hep açık olur. O an ne denk gelirse onu izlerim. Özellikle izlediğim şeylerin sayısı azdır. İnterneti de daha çok iletişim için kullanırım. Hepsiyle aramda bir denge var. Çok fazla haşır neşir değilim açıkçası...

SF : Son olarak söylemek istediğiniz birşey var mı?

Kiraz : Çok teşekkür ederim bu röportaj için.. Görüşmek üzere..

SF : Asıl biz teşekkür ederiz bize vakit ayırdığınız için...

Hiç yorum yok:

Kollama Dizisi