Kollama

Kollama
kollama dizisi

Hoşgeldiniz!

Sitemde Sizlere Kollama Dizisi Bölümleri, Kollama Dizisi Resimleri, Kollama Dizisi Müzikleri,Kollama Dizisi Videoları, Kollama Dizisi Oyuncuları Hakkında paylaşım yapmaya çalışacağım, ilgilerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum...

26 Ekim 2008 Pazar

Yiğit'ten Halime'ye Mektup!

bitaneme....

En mutlu günümüzde aldılar seni benden...Kanlı bir göz yaşı düştü yüreğime...

Sen gittin...

Gözlerimin önünde kanlı gelinliğinle gittin...En mutlu günümüz olacak derken...Aniden seni kaybettim...Gidişinle fersiz kaldı şu gözlerim...

Revamıdır bitanem ? Ha ? Söylesene bu bana revamıdır ?

Gidişinle kaldım yalnız başıma... Ölmeyi yeğlerdim senin yanında...

Hani bitanem ?Hani beraber yaşlanacaktık ? Sen benim , ben senin hayat umudumuz olacaktık ? Her üzüldüğümüzde birbirimize yaslanacaktık ? Hani bitanem hani?

Durduya kalbin şuracıkta... Ben nasıl yaşarım sen olmayınca? Ha ?Söyle ben nasıl yaşarım sen olmayınca ?

Ağlamaktan kuruyan göz pınarlarımı o nazik ve güzel ellerinle silebilseydin ...Ne olurdu beni böyle bırakıp gitmeseydin ?...

Ne olurdu bitanem ha? Ne olurdu?...O dünya güzeli gözlerini gözlerime dikebilseydin...Ardına bakıp gitmeseydin...

Gülüşünle , gidişin bir oldu... Sen gidince benim hayat umudum soldu... Sevginle , gülüşünle yaşayan şu bedenim sen gidince mahvoldu...

Sinemde bir tomurcuk gibi açan sen..Herşeyimsin... Ama şimdi... Ama şimdi ardından bir hoşçakal bile diyemedim... Seni asla unutmıyacak bu deli yüreğim...

Bitenem hani dedin ya ağlamıyacağına söz ver diye... Ama tutamıyorum...Kaldıramıyorum bu ağır yükü...

Biliyorum...Sen hep yanımda olacaksın... Her ne kadar seni göremesemde...

Ve yine biliyorumki...Sen hep bana gülüm siyeceksin...

Çünkü sen ölmeyeceksin...Sen... şehitsin...

derdimi yazıyorum beyaz sayfaya..
sayfa beyaz olsa ne yazar? yazdığım kalem kara....

Ahiretteki düğünümüzde görüşmek üzere bitanem......
-----------------------
tüm stv fanları'na sevgilerimle...
noxchyn



Kaynak: Yiğit 'ten Halime 'ye mektup....

Hiç yorum yok:

Kollama Dizisi