Kollama

Kollama
kollama dizisi

Hoşgeldiniz!

Sitemde Sizlere Kollama Dizisi Bölümleri, Kollama Dizisi Resimleri, Kollama Dizisi Müzikleri,Kollama Dizisi Videoları, Kollama Dizisi Oyuncuları Hakkında paylaşım yapmaya çalışacağım, ilgilerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum...

22 Haziran 2011 Çarşamba

Kollama'nın Başrol Oyuncuları YıldırımHan'da Ödül Dağıttı...


Samanyolu Televizyonu'nda yayınlanan Kollama dizisinin başrol oyuncuları Özel Yıldırımhan Eğitim Kurumları'nın ödül törenine katıldı.Öğrencilerin yoğun ilgisiyle karşılaşan Necip Amir ve Yiğit Başkomiser izleyicilerle söyleşi gerçekleştirdi.

2010-2011 eğitim öğretim yılında ulusal ve uluslararası başarılarde emeği geçenler Özel Yıldırımhan Eğitim Kurumları tarafından ödüllendirildi.
Okulun Konferans salonundaki törende basketbolda başarı elde eden Yıldırımhan İlköğretim Okulu Basketbol takımı, Yıldırımhan Fen Lisesi Basketbol takımı, Balkan Tekvando Şampiyonu, Bocce Türkiye Bölge 1’incileri, Okçuluk Türkiye 1.incisi, Eskrim Türkiye 2’ncisi öğrenciler ile Satranç Türkiye 1’incisi, Türkçe olimpiyatları kompozisyon ve şiir alanındaki 2’ncilikler, kompozisyon Mersin 2’cisi, Bu benim eserim altın gümüş ve bronz madalyalar başta olmak üzere çok çeşitli alanlarda Mersin‘in adını Türkiye’ye duyuran öğrenciler ödüllendirildi. Yıldırımhanlı minik öğrencilerin mehter takımı gösterileri ile dünyanın bütün renklerini yansıtan temsil etkinliği izleyicilerden büyük alkış aldı. Ödül töreninin sonunda ise Samanyolu Televizyonu’nundaki Kollama dizisinin başrol oyuncuları Necip Amir(Mehmet Özgür) ve Yiğit Başkomiser (Orhan Bıyıklı) Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yılın ‘’En Kaliteli Okulu” seçilen Yıldırımhan İlköğretim Okulu öğretmenlerine ödüllerini verdi.

Yıldırımhan Eğitim Kurumları tarafından 2011 Yılının En İyi Dizi Film Oyuncusu seçilen Yiğit Başkomser ve Necip Amire ise plaketini Akdeniz Kaymakamı Bekir Atmaca tarafından verildi. Necip Amir ve Yiğit Başkomiser izleyicilerle söyleşide bulundu.

CİHAN

Hiç yorum yok:

Kollama Dizisi