Kollama

Kollama
kollama dizisi

Hoşgeldiniz!

Sitemde Sizlere Kollama Dizisi Bölümleri, Kollama Dizisi Resimleri, Kollama Dizisi Müzikleri,Kollama Dizisi Videoları, Kollama Dizisi Oyuncuları Hakkında paylaşım yapmaya çalışacağım, ilgilerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum...

7 Mayıs 2010 Cuma

Kollama'dan Önümüzdeki Sezon Müjdesi!


İzmir'de eğitim kalitesiyle kendini ispatlamış bir ilkokulun dünkü misafirleri Samanyolu Televizyonumuzun güzide dizisi Kollama'nın oyuncu ekibi.Okulun muhteşem girişinden heyecanla girdim.Duvarlarda güzel dizimizin afiişleri asıklıydı.Yaklaşık 100-200 arasındaki seminer salonu minikler ve öğretmenleri ile doluydu..Herkes heyecanla,gelecek misafirleri bekliyordu.Ve o an.Kapının girişinde ilk olarak Mehmet Özgür görüldü.Tüm öğrenciler birden ayaklandı..Alkışlar salonu çınlattı.Bir yandan konfetiler patlatıldı.Bu sahne bence görülmeye değerdi.Mehmet abi de benim gibi düşünüyordu sanırımçBayağı bir şaşırdı ve yüzü tebessümlerle doldu.Oyuncular sahneye alındı.Ve söyleşi başladı.Deniz Evrenol ve Ertan Kılıç İzmir'li olma hasebiyle öğrenciler tarafından uzunca bir süre alkışlandılar.Osman Kot bunun üzerine "Bu kadar alkışlanacağını bilseydim ben de İzmirli olurdum" dedi.Miniklerin soruları duyulmaya değerdi.Kendilerinden beklenmeyecek olgunluktaydı.Sanki büyümüşte küçülmüşlerdi.Oyuncular soruları beğendi,daha önce hç sorulmayan soruların sorulduklarını söylediler.Oyunculara "Kollama'da rol seçimi size verilseydi hangi rolü oynamak isterdiniz" sorusu yöneltildi.Hüner Hanım ve Rana hallerinden memnun olarak başka rol seçmek yerine kendi rollerinde kalmayı tercih ederken Memduh ve Necip'in seçimleri onlardan farklıydı.Memduh:"Ben oyunculuk açısından olaya bakıyorum.Hayri ya da Pkeas'ı oynamak isterdim" derken Necip amir:"Ben ise Alperen'i oynamka isterdim.Çocukluğuma dönmek istiyorum" dedi.Hayri ise "Ben Yiğit olmak isterdim" dedi.Başka meslek seçmeleri hâlinde Ertan Kılıç ilk önce polis olmak istediğini söyledi,alkışlar salonu inletirken "Alkışlayacağınızı bildiğim için polis dedim.Ama ben aşçı olmak isterdim" dedi.Deniz Evrenol ise diplomat ya da fizikçi olabileceğini söyledi.Ortamın sıcaklığı ve güzelliği beraberinde esprilileri de getiriyor,gülüşmeler kuşatıyordu etrafımızı."Kollama dizisi ne anlatıyor" sorusun üzerine Mehmet abi :"35 yıldır ülke insanımız acı gördü.Ben bu ortamda büyüdüm.Bir avuç kötü insanını kurduğu tezgahlarla.Ama siz böyle büyümeyeceksiniz.Güzelliklerle büyüyeceksiniz" dedi.En sevdiğim soru ve cevap buydu benim için.Ayrıca diziden ayrılmak istediğiniz anlar oldu mu sorusu üzerine "Olmadı",diyen oyuncular ilave etti "Biz ayrılamk için bu yola girmedik."Kollama'nın bu sezon biteceğinden endişe eden minikler endişelerini dile getirirlerken Hidayet Karaca müjdeyi verdi."Kollama önümüzdeki sezon da devam edecek".
"Hiç oynamak istemediğiniz ya da senaristin şunu yazmasaydı dediğiniz yerler oldu mu " sorusuna Mehmet Özgür gülerek,"Geceleyin Boğaz'ın sularına girerken söyledim.Bari yazın yazsaydınız bu sahneyi dedim".Hayri karakterine ise gerçekten yüzme bilip bilmediği soruldu.Osman Kot bu sorunun hayli sorulduğunu yüzmeyi çok iyi bildiğini söyledi.
Sivil hayatta Kollamada'ki rollerinden etkilenip etkilenilmediği soruldu.Memduh :"Trafikte polisler durdurdu mu 'Ben başkomiser Memduh Özyurt 'demeyi çok istiyorum dedi." Böylece hoş bir sohbetin tadı damağımızda kalarak bir saati doldurduk.Söyleşinin sonunda pazar günkü anneler günü hatırlanarak,okulun mink öğrencilerinden bir güzel elinde çiçekle Hüner annemizin elini öptü.Güzel annemiz "İlk defa bana Hüner anne denildi" diyerek mutluluğunu dile getirdi.Öğrencilerle fotoğraf çekilirken ,oyuncular öğrencilerin arasına dağıldı.Harika ortamın,fevkalade karelerinden anlık fotoğraflar. Okul harika bir şekilde ağırladı oyuncularımızı.Gönülden okulu tebrik etmek istiyorum..

samanyolu fanı esranurr

kollama

Hiç yorum yok:

Kollama Dizisi