Kollama

Kollama
kollama dizisi

Hoşgeldiniz!

Sitemde Sizlere Kollama Dizisi Bölümleri, Kollama Dizisi Resimleri, Kollama Dizisi Müzikleri,Kollama Dizisi Videoları, Kollama Dizisi Oyuncuları Hakkında paylaşım yapmaya çalışacağım, ilgilerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum...

23 Ağustos 2009 Pazar

Kader Çizgisi


Stv ekranlarına yeni bir dizi daha geliyor!
Kader Çizgisi

İnsanın hayatı boyunca hep keşke kelimesini kullandığı çok yer vardır; keşke şunu yapmasaydım keşke yapsaydım gibi... Halbuki hayatımızdaki bazı kareler biz olmadan şekillenmiştir bile. İnsanın işte bu keşke lafını kullanması ile alakalı ve kaderimize olan isyan teşviğinin önüne geçmesinin işleneceği bir formatta olacak... Örneğin adamın biri diyor ki keşke şunu şunu yapmasaydım... Ama sonra geriye gidiliyor konu yeniden işleniyor ama o keşke yapmasaydım dediği olayı yine yaşıyor...

Bir tane ana karakteri olacak.Her hafta başka hikayelerle seyircinin karsısına çıkacak..

Yapımcı: Mustafa Kartal
Senarist: Mehmet Uyar
Yapım ekibi Doğruluk Ekseni ekibinden.

Hiç yorum yok:

Kollama Dizisi