Kollama

Kollama
kollama dizisi

Hoşgeldiniz!

Sitemde Sizlere Kollama Dizisi Bölümleri, Kollama Dizisi Resimleri, Kollama Dizisi Müzikleri,Kollama Dizisi Videoları, Kollama Dizisi Oyuncuları Hakkında paylaşım yapmaya çalışacağım, ilgilerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum...

6 Haziran 2009 Cumartesi

Kollama Dizisi İzleyici Yorumları


TÜRKİYE devletinin böyle dizilere çok ihtiyacı var... Çünkü;kollama bütün gerçekleri ortaya çıkaran bir dizidir...
mehmet öğün 15.04.2009
dizi oldukça güzel ben şunu öğren istiyorum bu dizide atena gerçekte kim? yiğit gerçekte kim? dokuz parmak gerçek te kim? feruh kim? şunu vakit yazarlarından birisi köşeye alarak sisinin kim olduğunu öğrenmiş olduk gerçekte ama diğerleri kimdir merakı mucibimi giderirseniz memnun olurum. bunu dize tabi yansıtılmaz ama şunu öğrenmek istiyorum bu e-mail olarak almamız mümkün olur mu? yalnız bu dizi biraz şu ilişkilerin daha düzenli samanyolu tv yakışır şekilde olmasını arzu ediyorum. Daha doğrusu buna dikkat ediyorsunuz ama bir cemaat mensubu olarak bunlara daha önem verilmesini rica ediyorum. başarınızın devamını dilerim. saygılarımla; ismail akgül necip fazıl kısakürek caddesi no 55 yenikıbrısköyü/mamak/ankara
ismail akgül 17.04.2009dnjdjdkd
ben melike'ye ajan rolünü hiç ama hiç yakıştıramadım
sinan 16.04.2009
dizi güzel gidiyodu fakat mahvoldu ya melike kötü olmasın yiğitin yüzü gülsün artık.bence melike sonradan yiğiti sewmeli zaten ölede.melike we yiğiti çok seviyorum. melikeye kötülük yakışmıyor oda yiğitte çok tatlılar
elif 16.04.2009
Yeşeren Düşler'den sonra hiç kaçırmadan izlediğim ikinci dizimdir.Kollama Büyük bir engel olmadığı sürece bu iki diziyi hep izledim ne dersler engel oldu nede başka birşey...Çok ama çk süper bir dizi kollama çok mantıklı,Gerçeklerin objektif bir şekilde anlatıldığı süper bir dizi Stv'ye yakışır bir dizi melike'nin hain olduğunu tahmin ediyordum.Ama bu melike nasıl bir hain gerçekten dokuz parmak için mi çalışıyor yoksa öyle gözüküp zamanla Destek büro'ya yardım mı edecek?? İnşaALLAH saf kan haindir öyle olmasını diliyorum.Dizi'ye Bayan bir hain şart Yiğit böyle yalnız daha iyi hem evlenirse nasıl Gümüş Kurşunluk yapıp adalet dağıtacak?? samanyolufanları rabiagidici:)
rabiagidici 16.04.2009

dizileriniz harika yanlız kaçırdığımız bölümlerini internet adresinizden izliyorum ama sitede izlediğim dizinin görüntü ve ses kalitesizliği var onun çözülmesini istiyorum buna çare bulursanız sevinirim saygılarımla...böyle dizilere aynen devam...:)
mustafa sarı 16.04.2009
samanyoluna tesekkürler,tüm gerçekleri aynen yansıtıp türk halkına neyin ne olduğunu mükemmel bi şekilde gösterdiği için,,biçok kanal abuk subuk dizileri bile yıllarca çekiyorsa kollama kesinlikle dewam etmesi gereken bi dizi.ayrıca senariste de helal olsun,,uzun ömürlü basarılar
Svd 16.04.2009
dizi çok güzel fakat kimi sahneleriini yadırgıyorum.sonucta belli bir msj vermeli ki veriyorda fakat yiğitle bayanın gereksiz yakınlaşmaları var..sizede hak veriyoruz birçok kesim tarafından izleniyorsunuz ama çok da taviz verilmemeli diye düşünüyoruz..
AYSUN KOYUNCU 16.04.2009

kollamayı beğenerek izliyoruz yanlız yiğit ölmesin ve melike ile gölgeye inanmasın ayrıca yiğit doğruları görsün artık polislikte başarı kazansın kendi başına iş yapmasın lütfen melike ve gölge kendi tuzaklarına düşsün ayrıca diziye polis olarak hekimoğlu dizisinde hekimoğkunu canlandıran oyuncuyu çağrırsanız memnun oluruz yusuf,memduh,yiğit ve necip amir harika
ismimi vermek istemiyom 16.04.2009

Hiç yorum yok:

Kollama Dizisi