Kollama

Kollama
kollama dizisi

Hoşgeldiniz!

Sitemde Sizlere Kollama Dizisi Bölümleri, Kollama Dizisi Resimleri, Kollama Dizisi Müzikleri,Kollama Dizisi Videoları, Kollama Dizisi Oyuncuları Hakkında paylaşım yapmaya çalışacağım, ilgilerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum...

25 Mart 2009 Çarşamba

Nurbanu Sultan (Gökçe Akyıldız) Ropörtajı


Konservatuar Okumak İstiyorum.

Mubarimizin sorunlarına içtenlikle cevap veren Gökçe Akyıldız, "Konservatuar da okumak istediğini" belirtti.

Bu sıcacık ropörtajla başbaşa bırakıyoruz sizleri...


Samanyolu Fanları (SF) : Kısaca kendinizden bahsedermisiniz?

Gökçe Akyıldız (Nurbanu Sultan) : 30/10/1992 Sinop ili Ayancık ilçesinde doğmuşum. Sultangazi Lisesi 3. sınıftayım. 4 kardeşiz ve ablam öğretmendir. Derslerime oldukça fazla yardımcı oluyor. Ağabeyim evli ve kız kardeşimde oyuncu luk yapıyor. Ben ailenin üçüncü ferdiyim.

SF : Oyunculuğa ne zaman ve nasıl başladınız?

Nurbanu Sultan : Ben çok oynamak istiyordum. Ayşecik dizilerine çok meraklıydım. Abime söyledim. Beni ajansa yazdırdı. Sonra teklifler geldi ve oynamaya başladım..

SF : Oyunculuk deneyimlerinizden bahseder misiniz?

Nurbanu Sultan : 2001- Siyasi Parti Reklamı, 2002-Bir Tutam Baharat(Sinema Filmi, Türk-Yunan Yapımı), 2003-Büyümüşde Küçülmüş, 2003-Çınaraltı, 2004- Büyük Buluşma, Sırlar Dünyası, 2004- Sahra, Beşinci Boyut, 2005- Zeynep, 2007-Ezo Gelin, 2008- Gazi, Kollama (devam ediyor) yapımlarında rol aldım...

SF : Okuldaki arkadaşalrınız ile dizi hakında konusuyor musunuz? Senin performansın hakkında neler düşünüyorlar?

Nurbanu Sultan : Evet, konusuyoruz. Hatta müdür yardımcılarımız falan beni gökçe diye değil Nurbanu diye çagırıyorlar. Yaptığım işin hakkını vermeye çalışıyorum. Yapabildiğimin en iyisini yapabilmeye çalışıorum. Kendimi verebilidiğimin son noktasına kadar rolüme vermeye çalışıyorum. "3 2 1 kayıt" dediklerinde benliğim "Nurbanu oluyor. "Stop" denilince Gökçe oluyorum.

SF : Dışarıdan izleyicinin tepkisi nasıl?

Nurbanu Sultan : "Çok tatlısın, nasıl öyle ağlayabiliyorsun, bizi de ağlatma" gibi ifadeleri kullanıyorlar.

SF : Set dışında neler yapıyorsunuz?

Nurbanu Sultan : Okul, derslerim ve dershane... Bir öğrenciyi tanımlayan şeyler herhalde...

SF : Oyunculuk eğitiminiz var mı?

Nurbanu Sultan : Hayır, yok ama konservatuar okuyacağım.

SF : Geleceğe dair hedefiniz?

Nurbanu Sultan : Hedefim, konservatuara girebilmek. Çok istiyorum ve yapabileceğime inanıyorum.

SF : Kendiniz ekranda izlerken neler hissediyorsunuz?

Nurbanu Sultan : Hiç bir zaman kendimi tam olarak begendiğimi hatırlamıyorum. "Şöyle yapsam daha iyi olurdu, burda şu şekilde yapsam daha güzel olurdu" diye kendimi değerlendirmeye çalışıyorum.

SF : Nurbanu ile Gökçe’nin ortak yönleri var mı?

Nurbanu Sultan : Hayır tamamen zıtlar. Nurbanu çok farklı. Suskun, sakinve ailesiyle iç içe. Ben daha dışa dönüğüm. Yerimde duraman. Suskunlugu hiç sevmeyen sürekli yaramazlık yaparım. Örneğin, Alperen ile pek anlaşamıyorum ama gerçek hayatta kardeşimle hiç kavga etmem.

SF : Hüner gibi bir anneniz var mı?

Nurbanu Sultan : Hayır yok. Hüner ailesiyle hep birlikte sürekli çocuklarını gözetliyor ama benim annem öyle değildir. Biz 4 kardeşiz, hangi birimize vakit ayıracak? Bir de dükkanda babama yardım ediyor. Yani annem benimle sorunlarım üzerine konuşmaz. Bizim hizmetimize zor yetişiyor. Bu yoğunlukta annemi çok zor görüyorum.

SF : Samanyolu TV'nin oyuncularına yaklaşımı diğer kanallardan farklı mı?

Nurbanu Sultan : Stv oyuncusuna değer veren ve sahip çıkan bir kanal. Diğer kanallarda kimse kimsenin umrumda değil. Herkes işini yapıyor ve çekip gidiyor. Ama bizim sette 1 hafta görüşemesek kafayı yiyoruz. Normal hayatta da görüşüyoruz ve gerçek bir aile gibiyiz biz. Birbirimizi özlüyoruz ve sette oturdugumuzda dizi hakkında konuşuyoruz daha iyi napabilirz diye. Bu işi benimsedik diğer setlerde pek bu durumla karşılaşılmaz.

SF : Ailenizin bu konuda desteği nasıl?

Nurbanu Sultan : Oldukça iyi. Mesela sabahlara kadar sette kalıyorum. "Nerdesin sen, bu saatte" demiyorlar, güveniyorlar. Setteki herkes abim ve ablam gibi. Bana 1 gram zarar gelmesini istemezler. Mesela yorulduğum zaman gece yarılarında ailemi arıyorum. "Çok yoruldum" dediğimde bana moral veriyorlar. Ailem beni hiç bir zaman zorlamadı. "Kendi seçenegin istersen bırakabilsin" dediklerinde daha çok işime bağlanıyorum. "Sen devam et, biz senin en iyi şekilde eğitimi sağlarız" diyorlar. Bu da tabi beni oldukça mutlu ediyor.

SF : Bizlere vakit ayırıp, suallerimize cevap verdiğiniz için çok teşekkür ediyoruz.

Nurbanu Sultan : Ben teşekkür ediyorum, bu imkanı sağladığınız için...

Hiç yorum yok:

Kollama Dizisi